Viktigt samtal :)

I dag hade jag ett viktigt samtal med min hudläkare, riktigt trevlig och bra också :) Hon sa det att om inte tabletterna fungerade så finns det tyvärr inte så mycket mer att göra men du ska fortsätta med din salva och förhoppningsvis blir det bättre. Shiit jag pratade med henne i över 10 minuter och det var precis när jag var i skolan och vi hade möte men jag förvarnade min grupp om att jag skulle få ett samtal så det var ingen fara :) I alla fall fick jag tabletter över så jag tänkte att jag skulle ta och käka upp dem och se om det blir någon skillnad, vem vet :) Läkaren förstod i alla fall mycket väl om jag inte ville äta tabletterna så det var helt upp till mig i och med att jag redan testat dem en gång förut, egentligen 2 gånger förut. :)

Ska jag eller ska jag inte till min älskade idag? Är klar med min uppgift så det enda jag har kvar är att läsa lite och så. Hmm, men jag tror det blir så att jag hälsar på honom för jag saknar honom ju! :D På lördag ska vi i alla fall till Söderköping, kommer nog bli trevligt :) Men mer än så har vi inte bestämt. Stackars min söta, han skulle egentligen besikta hans renoveringsprojekt i måndags, men motorn lät inget bra så det blev inte av :( tycker synd om honom ju, så som han slitit med den där bilen. :( men jag hoppas att han får ordning på det snart så han kan åka runt och njuta av bilen istället för att ha den i garaget :P

Nej nu blir det dusch, och sen kanske det blir att diska lite innan jag går iväg till finast <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback