Pokerface

Ja det känns som att jag mer eller mindre jämt går omkring med ett Pokerface. Det e väl inget jag anstränger mig för att visa men det har blivit så. Jag har kommit fram till att det är svårt för mig att visa känsliga känslor och undviker det helst. Jag undviker att gråta inför någon fast jag egentligen ibland skulle behöva det för att få tröst och stöd, men det går inte. Det är något som tar emot, kanske vill jag inte visa mig svag? På det sättet är det nog svårt att komma mig in på livet då jag inte så ofta visar känslorna som jag har innerst inne. Men jag ska försöka bättra mig men det kan nog bli svårt då jag varit sån här från och till så länge jag kan minnas. Jag har varit med om så mycket som har gjort att det blivit så här, och jag kan inte exakt peka på en orsak. Men nu vet ni hur det ligger till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback