1,8 kilo

Ja det är cirka så mycket jag har gått ner sen jag började träna och började tänka på vad jag äter. Jag är väl rätt nöjd, mitt mål var egentligen att nå 65 kilo och det har jag inte uppnått men nu håller jag mig under 66 kilo i alla fall så lite nöjd får jag väl vara :D Nästa mål är att nå 64 kilo eller i alla fall hålla mig under 65 kilo och jag har cirka 40 dagar på mig så det borde inte vara en omöjlighet i alla fall hi hi :D
Mitt huvudmål är ju att jag ska ligga på 60 kilo till sommaren men hur det går med den saken återstår ju att se men så länge man går ner så ska man väl vara nöjd :) Kände mig riktigt nöjd på gymmet idag, är inte så förtjust i löpbandet men jag försöker komma överens med den. Idag så gick jag en stund på den men till slut beslöt jag mig för att springa på den och jag springer ALDRIG (speciellt inte på ett löpband), men jag mig själv en chans och jag sprang i ca 4 minuter men höll på att ge upp efter 3 minuter då jag kände att jag började få håll och ont i vaderna men jag svor åt mig själv inne i mitt huvud och sa till mig själv att jag skulle ge järnet, du ska klara detta, det är inte långt kvar och jag klarade det! :D Riktigt nöjd :D

Lagar mat just nu, blir en gryta wookade grönsaker och kött och cremé fraiche med chilismak *mums*

Hi hi jag är lite busig ibland, men jag hoppas det uppskattades  ;) Jag gör såna där saker ibland bara för att jag känner för det, det är en del av mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback