Crazy Sexy Bitch (Chick)

Ha ha ja det e väl jag det, ibland i alla fall. Det e väl inte så ofta jag är en Bitch, eller vad säger ni? :) Men jag erkänner, jag kan vara svår ibland men vem är inte det ibland? ;)

Jag är på så konstigt humör; jag är glad, nervös, lite crazy och nöjd. ha ha ja jag vet inte, så fråga inte ;) Men det e nice, man känner sig lite levande i alla fall :) hmm har fortfarande ont i fötterna :( och i resten av kroppen oxå för den delen :P

Vill att det ska vara helg igen, blir ju party på lördag och det ser jag fram emot. Man kanske kan tro att jag har ångest över att fylla 325 (hm hur kunde det bli 325 när jag skulle skriva 25? aja ni förstår ;) ) men icke sa nicke, har redan funnit mig i det så ingen fara på taket här inte :)

Skulle egentligen va i skolan vid kl 13 men då mitt busskort jävlades med mig innan jag skulle gå så missade jag tåget så jag bestämde mig för att hoppa över föreläsningen och bara gå på vårt gruppmöte som vi har kl 15. Så nu ska jag avsluta detta inlägg och se på tv eller något :P




Detta är nya jag då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback