Fredag morgon

Jag kan villigt erkänna att jag är lite besviken på en del som inte hör av sig (som vanligt när det kommer till mig ;) ) men om jag inte är så viktigt, ja men då skiter vi i det istället! :P Jag ska ALDRIG mer vänta på någon eller något som inte själv anstränger sig, nu får det vara nog. Har spelat på den sidan tillräckligt mycket, blä på er. Om ni tar åt er, BRA! Gör något åt det då om ni vill fortfarande ha kvar mig i ditt liv!

Äsch detta var ju inte riktigt det jag skulle skriva men ville bara säga att man saknar inte kon förrän den inte finns längre.

Dagen i helhet blir väl städa och handla. Men först blir det nog frukost och en film :)

Det känns lite som att jag är back on track, hm i alla fall när jag är med min älskade. Vi får se, en dag i taget. Jag har aldrig gjort något liknande förut så jag vet inte vad konsekvenserna kan bli. Men jag hoppas allt reder sig i alla fall :) Det är sånt som märks efter mars. Äsch alla löser sig på ett eller annat vis.

Nu ska jag gå till tasteline.se och leta efter en förrätt :)

Kommentarer
Postat av: thette

Vi bjöd min bror och hans tjej på middag förra året och jag gjorde några pinjeköttbullar med en dip till till förrätt som blev sjukt god!



Här har du en länk till dom ;

http://www.tasteline.com/Recept/Minibiffar_med_pinjenotter_och_ortkryddad_citrondip



2010-02-19 @ 11:30:55
URL: http://nogg.se/thettemedfamilj
Postat av: Johanna

Jg tar ...... INTE åt mig :)

2010-02-19 @ 11:31:18
URL: http://joelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback