Fy på mig!

Har inte lyckats skriva mina frågor än :( Hur ska detta sluta? Räknar inte med att jag har tid med det nu då jag måste gå till tåget vid kl 8. Hm lösning på problemet tack? Äsch jag får skylla mig själv då jag haft dålig planering, skäms på mig! :( Jag slutar kl 12 idag och då har jag en timma på mig så jag får väl fixa det medan jag ändå är i skolan antagligen. Bra plan :) Hinner ändå hem till kl 15 då jag ska till mamma men när ska jag träna? :O Förhoppningsvis ska jag väl inte stanna hos mamma så länge och gymmet stänger inte förrän kl 21 så det lär jag väl hinna i alla fall :) annars får jag träna extra hårt och extra mycket på lördag :)

I helgen blir det i alla fall att åka till Johanna och ha en filmkväll, ska bli nice :D

Det är inte så många som verkligen vet vad som händer i mitt liv just nu, vad som händer i mitt förhållande. Jag vill inte skriva något exakt än innan jag vet exakt, men vi är i alla fall fortfarande ihop men vägen är lite brokig just nu så jag (vi) har gjort vissa val och förhoppningsvis slutar vägen vara så brokig efter ett tag. Jag kämpar på, ger inte upp i första taget. Jag älskar ju min söta pojk och detta förhållande är värt att ge mer än en chans. <3 <3 <3

Nej nu får jag skärpa mig och fixa i ordning mig till skolan, får bli en snabb dusch idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback