I dag gäller det :)

Plugga lite först, är snart klar med vår kära synopsis :) Jag har läst igenom det en gång och har gjort lite småändringar. Nu återstår det bara att se vad min kära skrivpartner tycker och tänker :)

Sen måste jag typ gå vid halv, ska först förbi bostadsbolaget (förklarar varför sen för dem som är nyfikna ;) ) och sen blir det att övningsköra kl 11.20 :D ska bli roligt för det var ett tag sen sen sist , tyvärr :( Jag vill ju bara bli klar snart, så jag har gjort det. Men det tar ju så lång tid när jag inte har så mycket tid att lägga på körkortet :( dumma skola ;)

nej nu är det väl bäst att göra sig i ordning men jag tror min kära pojkvän snodde toaletten nu ha ha ;) Jag som trodde han skulle sova en bra stund till i och med att han varit vaken halva natten och kollat på hockey :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback