It´s all crazy in my head

Jag är snart 25 år och då kan man ju tro att man vet vem man är och vad man vill, men dem frågorna jag ställer mig just nu är;

Vem är jag?
Vad är jag?
Vad vill jag?
Vad har jag för drömmar?
Vad har jag för mål?

Jag finner det svårt att hitta svar på dessa frågor, och vissa av dessa är tvetydiga- det finns fler alternativ som kan vara bra. Det känns inte som att jag har så mycket tid på mig att bestämma vad JAG vill göra med mitt liv. Just nu går jag i skolan men går ju ut nästa år och då MÅSTE jag ta tag i mitt liv och göra det jag vill, men jag tror jag måste planera för det redan nu. För beroende vad jag planerar att göra kommer mina planer sättas i gång om typ exakt 1 år. Jag tror jag redan vet vad jag vill göra men för det krävs det planering, resurser och pengar och en ev fortsatt utbildning beroende på.

usch ja, men allt reder sig nog i slutändan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback