Plugg, plugg och åter plugg

Men inte så mycket att plugga i helgen tack och lov :) men just nu känns det inte bra, har inte riktigt hunnit läsa texterna tills imorgon och så ska jag ha lämnat in ett antal diskussionsfrågor kl 13 imorgon. Känns som att man inte riktigt hänger med, men det ska gå bra i alla fall :)

Längtar till helgen! Ska bli skönt att ta det lugnt lite. Blir att hälsa på Johanna på lördag och ha en mysig filmkväll hi hi orkar inte festa i helgen, någon gräns får det vara ;)

Tränade idag, det var tungt men rätt skönt i alla fall. Blir att försöka hinna träna imorgon oxå innan jag ska förbi mamma en sväng :)

vad händer för mina läsare i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vad jag ska göra vet du väl redan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback