Suck säger jag bara!

Life is a bitch and she bits! Sometimes!

Det finns ingen rosa elefant längre som försöker gömma sig. Nu är sanningen ute och mitt val och nu väntar bara domen och det är OLIDLIGT! Jag tror jag kommer få magkatarr på grund av allt detta :( Jag hoppas allt löser sig till det bästa i alla fall. Om vi vill klarar vi det, om vi tror på varann och det vi har så kommer vi klara det! Jag är ledsen men när något inte är som man vill att det ska vara får man ibland anstränga sig och göra svåra val för att ändra situationen, förhoppningsvis till det bättre.

Nej nu ska jag väl fortsätta plugga och sen fixa lite här hemma och så blir det väl träna inom en snar framtid eller senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback