Längesen nu

men det händer rätt mycket i mitt liv just nu...en hel del i skolan, en hel del hemma och så flytten...men förhoppningsvis blir det väl lite lugnare efter helgen.

Nu ska jag ta och packa lite mer sen kommer mamma och vi ska åka och handla lite. Sen blir det mer packa :) Jag får bara inte glömma att köpa tejp till kartongerna :P

Ja vad har jag mer att berätta? Har labbat denna vecka, vi håller på med ekotoxikologi just nu, rätt intressant men att labba är inte riktigt min grej och på det skriver vi en labbrapport. Så skolan går rätt bra. Jag och min skrivpartner Anna ska skriva B-uppsats tillsammans men jag tror vi båda har lite ångest över just detta moment. Vi har valt ett ämne men jag tror inte vi är riktigt nöjda med just det ämne så vi ska fundera lite på saken och se vad vi kan komma fram till. Är det någon som har någon idé? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback