Onsdag och ingen skola :)

Men jag har fortfarande ont i skallen för jag hade det igår oxå :( hoppas det går över tills imorgon i alla fall.
Har ägnat morgonen åt att plugga lite, snart blir det att diska och fixa lite med lägenheten. Flytten gick ju bra, inga problem alls. Bara det att jag är lite glömsk och glömde låsa förrådet, men jag kom på det i måndags så fixade det då ha ha ;)
I lördags blev det en biltur med Johanna och Jonas för fest i Åtvid, det var trevligt att träffa gamla kompisar och vi hade riktigt skoj :) Alkoholen som förtärdes var lite lustig bara, kände mig inte full och blev inte bakfull, så vad var det i det där egentligen? :P Smakade alkohol i alla fall ha ha
Igår kom älsklingen hit för att sova med mig, det var mysigt men jag sov inte så bra :( men det kanske bara är för att vi inte sovit tillsammans sen fredags natt. Vi ska ses senare idag och då får vi väl hoppas på att det blir bättre med sovandet :)

Nej nu måste jag sätta igång här, nu har ni i alla fått en uppdatering :D

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback