Depp period

Ja nu verkar det lite som att jag hamnat i en depp period,  men jag vet inte varför och jag vet inte riktigt vad det är som tynger mig. Livet kanske? I alla fall är det inget att prata om utan jag vill bara upplysa om att jag inte är på topp just nu. Men jag vet att det bara är något tillfälligt så det går över snart, förhoppningsvis i alla fall :)

Mycket i plugget just nu men gruppen har varit produktiv så det känns lugnt i alla fall. Ska ha opponering i morgon på våra B- uppsatser, försöker sitta med det just nu och förberedda den opponeringen jag har. Det går framåt i alla fall :) Snart bara två veckor kvar i skolan, skönt för sen är det sommarlov :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns här om det är nåt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback