Livet går vidare

Ja nu har man varit singel i två veckor och oavsett om man vill eller inte går livet vidare. Jag är ledsen att det blev som det blev, att jag sårade dig igen, men jag kände att det var det rätta valet att göra, för mig. Jag tänker på dig ibland och när vi sågs sist och stod stilla utanför banken i några sekunder ville jag säga något till dig men vad? Allt som kunde sägas skulle kännas så banalt, så falskt..ja jag vet inte. Allt vi sa var bara hej då.

Jag ångrar inte mitt val, jag tycker bara att det är synd att det blev som det blev för jag trodde verkligen på vårt förhållande. Det var mig själv jag inte kunde tro på. Jag kunde inte lita på mig själv och allt där till då jag hade tappat bort mig själv. Men nu är jag på jakt efter mig själv igen och det går framåt men jag kommer inte söka efter en ny kärlek förrän jag är helt klar över vad jag vill göra med mitt liv och i mitt liv. Men om jag skulle nu stöta på dagen som jag blir kär i, ja då får jag ta det där ifrån.

Ja jag vet, detta inlägg blev väldigt öppet men jag kände för ett sånt idag. Allt jag skriver här kan jag stå för.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland ska man nog vara öppen, så länge man kan stå för det så klart <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback