Livet och framtiden

Jag tänker mycket på min framtid och jag har väl en del planer för hur jag ska göra efter skolan. Men en sak är säker, fast kanske inte direkt efter skolan, men jag måste nog flytta här ifrån. Början om på nytt. Vem vet var jag hamnar med alla mina eventuella planer. USA? Australien? Och det kanske till och med blir så att jag stannar kvar där. Jag är förväntansfull inför min framtid, jag har så många drömmar och idéer, fast fortfarande vet jag inte riktigt vad jag vill bli. Det är nog bra att jag inte kan göra något åt min situation förrän efter skolan, då har jag tid att tänka och fundera över allt :) Det skulle vara so not me att bara sticka i väg till USA och stå totalt på egna ben, men det är precis det jag skulle vilja och som jag behöver göra (kanske inte i USA, men någonstans). Ja jag känner mig rätt säker inför min framtid, inte helt säker på att jag får jobb med den utbildningen jag har nu, men jag vet vad jag skulle kunna tänka mig att göra.

nej nu är det dags för en dusch och sen plugga med B-uppsatsen, måste bli klar snart ju:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback