Min kärlek

Går härmed till mina vänner. Att se hur glada dem blir när jag finns där för dem är guld värt och det gör mitt hjärta varmt. Det kanske är lättare att ge kärlek till sina vänner än en partner? Jag vet inte om det är så då det är olika kärlekar, fast dem kommer från samma person :) Jag är i alla fall glad och lycklig med mitt lilla liv som jag har nu. Jag har bara mig själv att tänka på, jag kan göra vad jag vill och jag behöver inte känna mig ensam då jag har underbara vänner. Tack för att ni finns <3

Nej nu ska jag äta frukost och sen blir det plugga. Tanken var att jag skulle gå upp klockan 8 och vara jätte duktig, men var visst jätte trött så jag sov visst lite längre än så, men jag ska hinna med allt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback