Mors dag

Om några timmar ska mor komma hit och så ska jag bjuda henne på middag, det blir en fin mors dag present :) Förvisso känner jag mig lite stressad just nu men det ska nog gå bra i alla fall, sov visst lite längre än vad jag hade tänkt mig och har inte hunnit ätit frukost och vet inte om jag ska göra det iom att vi ändå ska äta vid cirka klockan 15 :) Aja får se :)

Hm fick ett natt samtal i natt, det gjorde inget men lite oväntat bara, full och pratglad var han iaf :P

Jag MÅSTE våga ringa någon dag, har inget att förlora men det jag är nervös över vad det kan leda till. Tänk om han inte ens vill prata med mig eller träffa mig? Johanna får fortsätta tjata lite till på mig ;) Det är bra om jag kan bli helt klar med mitt förflutna på ett eller annat vis...

Dags att sätta igång med förberedelserna nu för middagen :) ha en bra dag alla mammor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback